Regulamin pralni
Postanowienia ogólne
1.Oddanie Sprzętu dziecięcego (fotelików samochodowych/wózków dziecięcych) do czyszczenia jest jednoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu Pralni Biały Rekin Sp. z o.o. przez Klienta.
2.Rezerwacja terminów czyszczenia odbywa się za pośrednictwem strony internetowej lub telefonicznie + 48 574 556 886.
3.Wysokość opłat z tytułu świadczonych przez Pralnię usług określa cennik, dostępny na stronie internetowej.
4.Ceny podane na stronie są cenami brutto, na życzenia klienta wystawiamy faktury VAT.
5.Koszty odbioru oraz dostawy na terenie Warszawy wliczone w koszt prania. Koszty odbioru oraz dostawy poza Warszawą, ustala się indywidualnie z Pralnią.
6.Termin wykonania usługi, od momentu odebrania Sprzętu przez Pralnię jest ustalany indywidualnie z Klientem i określany każdorazowo podczas przyjmowaniu zlecenia. Pralnia zastrzega sobie prawo o wydłużenie terminu wykonania usługi.
7.Pralnia może odmówić wykonania usługi przed przyjęciem Sprzętu lub odstąpić od usługi, gdy jej wykonanie okaże się niemożliwe.
8.Opłata za usługę pobierana jest gotówką, kartą albo przelewem bankowym na konto Pralni, przy zwrocie Klientowi jego Sprzętu po praniu.
9. Przy oddaniu sprzętu do pralni, klient jest zobowiązany do poinformowania o wszelkich wadach, usterkach oraz zabrudzeniach oddawanego Sprzętu (nieprzyjemny zapach, pleśń itd.)
10. Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam ze Sprzętu, w szczególnośći, gdy plamy były stare lub uprzednio zapierane przez Klienta.
11. Klient jest zobowiązany sprawdzić jakość wykonanej usługi na miejscu przy odbiorze Sprzętu. Brak zgłoszenia pisemnych zastrzeżeń w chwili odbioru Sprzętu oznacza brak zastrzeżeń ze strony Klienta, co do jakości wykonanej usługi i nie może stanowić w przyszłości podstawy do roszczeń reklamacyjnych.
12.Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za szkody Sprzętu, których nie można było przewidzieć przed jego przyjęciem, a wynikające: np. błędnej informacji o sposobie konserwacji/prania zamieszczonej przez producenta na Sprzęcie, nieodpowiedniej jakości materiałów, z których wykonane są przedmioty objęte usługą pralniczą, niedostatecznej trwałości farbowania, napisów drukowanych, powstanie przebarwień oraz innych wad ukrytych.
13.Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za niepoprawne przechowywanie Sprzętu po wykonaniu usługi (przechowywanie w folii transportowej).
14.Reklamacje na usługi, Pralnia przyjmuje w ciągu 24 godziny po wykonaniu zlecenia dla Klienta, drogą mailową biuro.bialyrekin@gmail.com.
15.Reklamacja może być rozpatrywana Pralnią w ciągu 7 dni robocze. Do reklamacji musi być dołączona potwierdzenie usługi (paragon) oraz zdjęcia wady reklamowanej usługi.
16.Zgłoszenia reklamacji nie powoduje zawieszenia obowiązku zapłaty za usługi Pralni.
17.Korzystając z usług pralni, Klient wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych w celach niezbędnych do realizacji usługi.
17.1Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą poczty elektronicznej lub telefonu.
18. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.